Skydive ervaringen: Wat anderen van hun sprong vonden
Benieuwd naar de skydive ervaringen van mensen die eerder sprongen bij Skydive ENPC? Lees hieronder wat anderen van hun tandemsprong vonden. Wij vinden het altijd erg leuk om te horen hoe jij jouw tandemsprong hebt ervaren. En willen je dan ook graag uitnodigen na jouw eigen tandemsprong je reactie achter te laten bij ENPC.
"Was zo geweldig"
| Afgelopen weekend één tandemsprong mogen maken was zo geweldig Dank je wel Marty en Lee, was echt super ! |
"Het was een geweldige ervaring"
| Het was een geweldige ervaring met goede behandeling van de Tandemmaster |
"De mensen zijn geweldig om mee te springen!!"
| Geweldige ervaring!! Mooie omgeving, en de mensen zijn geweldig om mee te springen!! Een heel leuke club die alles netjes heeft geregeld!! |
"Ik vond het geweldig!"
| Ik ging skydiven voor mijn 12de verjaardag. Ik vond het geweldig! John en Danny zorgden dat ik een topervaring had! |
"Geweldige ervaring, zeer goede begeleiding"
| Geweldige ervaring, zeer goede begeleiding door Marcel, fijn om met hem te mogen springen. Ook een geweldige video van Lee waarvoor dank. Zal jullie zeker aanbevelen |