Skydive ervaringen: Wat anderen van hun sprong vonden

Benieuwd naar de skydive ervaringen van mensen die eerder sprongen bij Skydive ENPC? Lees hieronder wat anderen van hun tandemsprong vonden. Wij vinden het altijd erg leuk om te horen hoe jij jouw tandemsprong hebt ervaren. En willen je dan ook graag uitnodigen na jouw eigen tandemsprong je reactie achter te laten bij ENPC.

"Helemaal te gek"

Helemaal te gek! Bizar dat je op 3 kilometer hoogte met je benen buitenboord in een vliegtuig zit en zo recht naar beneden kan kijken.


"Voor herhaling vatbaar!"

Bijzonder, gaaf, kicken, super service en fantastische mensen die deze ervaring nog meer bijzonder hebben gemaakt door mijn vriend geweldig te begeleiden en te helpen met zijn huwelijksaanzoek. TOP!


"Het was geweldig!"

Het was geweldig.
Ik zal het zeker nog een keer doen.
Hartstikke bedankt


"Leuke film!"

Fantastische ervaring! Hele vriendelijke mensen, een fijne sfeer en ruimte voor een grapje. De film is super leuk en is al menig keer bekeken 
                    </div> </div> <hr> </div> <div class=

"Super lieve instructeurs!"

Wat een geweldige ervaring! Met super lieve instructeurs!